Henkel er organisert i to globalt etablerte forretningssegmenter: Henkel Adhesive Technologies og Consumer Brands.

Bærekraftighet Strategi
Vi er fast bestemt på å skape mer verdi for interessenter, utvikle vår virksomhet ansvarlig og vellykket.
Hos Henkel former vi fremtiden vår styrt av et langsiktig strategisk rammeverk basert på vårt formål og våre verdier.
Denne rammen vil hjelpe oss å vinne 20-tallet for Henkel med et tydelig fokus på målrettet vekst. Dette betyr å skape overlegen kunde- og forbrukerverdi for å vokse ut av markedene våre, styrke vårt lederskap innen bærekraft og gjøre det mulig for våre ansatte å vokse, profesjonelt og personlig, gjennom deres arbeid i Henkel.
Hovedelementene i vårt strategiske rammeverk er en vinnende portefølje, konkurransefortrinn innen innovasjon, bærekraft og digitale så vel som fremtidige klare driftsmodeller, underbygget av et sterkt fundament av en samarbeidskultur og bemyndigede mennesker.
VINNER 20- ÅRENE GJENNOM
FORMÅLIG VEKST